Βρείτε απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις
Συχνές ερωτήσεις
Όλες οι παραγγελίες που γίνονται μέχρι τις 13:00 εκτελούνται αυθημερόν από εμάς και παραλαμβάνονται από εσάς την επόμενη εργάσιμη μέρα (ηπειρωτική Ελλάδα). Σε περίπτωση που υπάρχει πολύ μεγάλος φόρτος εργασίας, η παραγγελία σας ενδέχεται να φύγει με μία μέρα καθυστέρηση.
Εφόσον η κατάσταση της παραγγελίας σας βρίσκεται σε “Σε αναμονή” ή “Σε επεξεργασία” μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή τηλεφωνικά στο 2103008155 και να ζητήσετε την αλλαγή της διεύθυνσης αποστολής. Αν η παραγγελία βρίσκεται σε κατάσταση “Ολοκληρωμένη” σημαίνει ότι η παραγγελία σας έχει αποσταλεί.
Σε αυτή την περίπτωση καλό είναι να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2103008155 το συντομότερο δυνατό ώστε να δρομολογήσουμε μία νέα αποστολή στα σωστά στοιχεία και να διευθετήσουμε την ακυρωμένη παραγγελία με την εταιρεία ταχυμεταφορών.
Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας από την πλευρά μας, θα λάβετε ένα email που θα αναγράφει τα στοιχεία της παραγγελίας, τον αριθμό αποστολής (tracking number) και την εταιρεία ταχυμεταφορών για να μπορείτε να δείτε online την πορεία της αποστολής σας.
Μπορούμε να αποστείλουμε παραγγελίες σε όλη την Ελλάδα. Λάβετε υπόψη ότι αν ζείτε σε δυσπρόσιτες περιοχές ή στη νησιωτική Ελλάδα, μπορεί να υπάρξουν κάποιες καθυστερήσεις στην παράδοση ή ακόμα και να χρειαστεί να περάσετε ο ίδιος από το πλησιέστερο κατάστημα ταχυμεταφορών για να παραλάβετε το δέμα σας.
Χρειάζεστε βοήθεια;
Επικοινωνήστε μαζί μας
VAPORPLUS.GR
Κατάστημα Ηλεκτρονικού Τσιγάρου & Υγρών Αναπλήρωσης
Τηλέφωνο:
2103008155
Email:
vaporplus.gr(at)gmail.com
Τηλέφωνικη εξυπηρέτηση:
Δευτέρα – Παρασκευή 10 Π.Μ. – 3 Μ.Μ.